Veelgestelde vragen

Bestelling

Kan ik op factuur bestellen?

Ja, dit is mogelijk. Alhoewel we betaling via de website prefereren in verband met de lagere administratieve druk.

Ik heb met spoed een bestelling nodig kan dat?

Heeft u de bestelling de volgende (werk)dag al nodig, bel ons dan even om te overleggen wat mogelijk is.
Ons telefoonnummer is 053-2600210. Bestellingen voor 9:00 in de ochtend kunnen vaak dezelfde avond bij u zijn. Maar tegenwoordig is de leverzekerheid niet 100%. Afhalen in Hengelo(ov) waar onze opslag is, is vaak wel nog mogelijk.

Hoe werkt het bestellen

Selecteer de gewenste artikelen voor in de winkelmand. Kies de gewenst datum van gebruik. De winkelmand geeft dan direct aan of de artikelen die dag(en) te huur zijn. Of welke alternatieven u heeft. Na het invullen van de gegevens voor verzending en betaling wordt de order door ons verwerkt. Uiterlijk 1 dag van te voren ontvangt u de gewenste artikelen op het gewenste adres. De dag na de huurperiode stuurt u de artikelen in dezelfde doos weer retour met een retourlabel.

 

Verzending

Wanneer ontvang ik de gehuurde artikelen?

- U ontvangt de gehuurde artikelen uiterlijk de dag voor de ingangsdatum van de huurperiode.
Is dit een zondag dan houden wij hier uiteraard rekening mee.

Welke vervoerders worden er gebruikt

- Voor bedrijfsadressen maken we veelal gebruik van DHL Europlus, particuliere adressen wordt afwisselend gebruik gemaakt van PostNL, Instabox of DHL. Wilt u specifiek een bepaalde vervoerder geef dit dan aan bij het bestelproces bij opmerkingen.

Retour sturen

Wanneer moet ik het artikel retour sturen

- We gaan ervan uit dat u het artikel de eerst volgende dag retour stuurt, is dit een zondag dan mag u dit uitstellen tot de maandag. Lever het pakket in voor 15:00 dan zullen we het pakket tijdig retour ontvangen. Mocht u het pakket te laat inleveren dan zullen we de extra huurdag(en) in rekening brengen.

Hoe stuur ik het artikel retour

- Het artikel kan verpakt worden in de doos waarin het is aangekomen. Denk eraan om het oude label/streepjescodes te verwijderen of door te strepen. Het nieuwe label kunt u aanmaken door de instructies te volgen die via de mail naar u worden toegezonden bij aflevering van de zending.